ΑΡΧΙΚΗ SHOWBIZ Facebook ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΚΡΗΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΤΕΧΝΟΛ

Στέλιος Μουλακάκης: Ο Κρητικός ανερχόμενος λαϊκός τραγουδιστής



Ο Στέλιος Μουλακάκης με καταγωγή από την όμορφη Κρήτη κάνει το όνειρο του πραγματικότιτα. Σην ηλικία τον 15 ετών του μπήκε ένα μικρόβιο με πολλές νότες το λεγόμενο ΤΡΑΓΟΥΔΙ...
Ξεκίνησε με βήματα αργά και σταθερά καθώς δούλευε την φωνή του μόνος, άσχετα ότι είχε το ταλέντο χωρίς να το γνωρίζει.
Δεν γνώριζε κανενας για το πάθος του με την μουσική μέχρι που ήταν ψυχολογικά έτοιμος να τραγουδήσει μπροστά σε κόσμο. Στα 17 του άρχισε να τραγουδάει σε ένα μαγαζί του ηρακλείου που τον άκουσαν να ερμηνεύει Σφακιανάκη μέσα σε παρέα και του έγινε η πρόταση.


Στην πορεία βγήκε στην φόρα κι άλλο ταλέντο.... Να γράφει τραγούδια. Μέχρι σήμερα έχει γράψει περίπου 20 κομμάτια τα οποία τα έχει στο προσωπικό του αρχείο...
Ανεβάζοντας cover στο προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook τον εντόπισαν από την Αθήνα και η τύχη του ξαναχτύπησε την πόρτα κάνοντας μια μεγάλη πρόταση που του άλλαξε την ζωή. Κάνει το μεγάλο ταξίδι λοιπόν προς Αθήνα κυνηγώντας το όνειρο του. Σήμερα εμφανίζεται σε γνωστό μαγαζί της Αθήνας τραγουδώντας 2 μέρες την εβδομάδα καθώς και με άλλα μαγαζιά της Αθήνας...



Το blog μας τον εντόπισε και τον ρωτήσαμε για αυτή του την εμπειρία.


Πως νιώθεις για την συνεργασία σου με τα μαγαζιά της Αθήνας?

Νιώθω ιδιαίτερη τιμή που μου έγιναν οι προτάσεις αυτές και είμαι ευγνώμων στους ανθρώπους που με ζήτησαν και μου έδειξαν εμπιστοσύνη για αυτό τον νέο μου βήμα...


Η νυχτερινή ζωή της Αθήνας είναι έτσι όπως την περίμενες?

Ναι... Στην Αθήνα  είδα ακριβός αυτό που περίμενα... Άλλωστε είχα ανθρώπους δίπλα μου που με βοηθούσαν και με ενημέρωναν για τα πάντα.


Έχεις κάποια ιδιαίτερη πρόταση για την χειμερινή σεζόν?

Ναι μου έχει γίνει μια πολύ ωραία πρόταση αλλά δεν βιάζομαι το συζητάμε ακόμα...
Θέλω να κάνω βήματα αργά και σταθερά....



ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΣΕ live ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: