Ενα χρόνο μετά τη συνένωσή της με την Olympic Air και 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Aegean αριθμεί συνολικά 50 αεροσκάφη, 9,8 εκατ. επιβάτες, 2.400 εργαζομένους και δύο τεχνικά hangars.
Στο πλαίσιο των επεκτατικών της σχεδιών για την περίοδο 2015-2016 προγραμματίζονται επενδύσεις 300 εκατ. δολαριών για την προσθήκη 7 Airbus A320ceos στον στόλο της, βάζοντας «ΣΤΟΊΧΗΜΑ» δυναμικής ανάπτυξης στο εγγύς μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό, όπως επισημαίνει ο αντιπρόεδρος του ελληνικού αερομεταφορέα, «κάθε επόμενη χρονιά είναι μια πρόκληση για εμάς, που πρέπει να φέρνει νέους προορισμούς, καινοτόμες υπηρεσίες και ανταγωνιστικούς ναύλους».
Δυναμική ανάπτυξη με έμπρακτα αποτελέσματα για τον τουρισμό και την ελληνική οικονομία καταγράφει στον πρώτο κιόλας χρόνο συνένωσης της Aegean με την Olympic Air. Διασφαλίζοντας την πλήρη κάλυψη του εσωτερικού της χώρας και επενδύοντας συνεχώς στη στρατηγική της εξωστρέφειας με ενίσχυση του δικτύου του εξωτερικού, η εταιρεία συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού και της ελληνικής οικονομίας.
Η συγχώνευση των δύο εταιρειών έχει οδηγήσει αριθμητικά σε 50 αεροσκάφη, 9,8 εκατ. επιβάτες, 2.400 εργαζομένους και δύο τεχνικά hangars, με την εταιρεία για την περίοδο 2015-2016 να επενδύει 300 εκατ. δολάρια για την προσθήκη επτά ολοκαίνουργιων Airbus A320ceos στον στόλο της.
Η ενισχυμένη δραστηριότητα και οι συνέργειες που προέκυψαν είχαν ως αποτέλεσμα η Aegean και η Οlympic Αir να καλύπτουν συνολικά, από κοινού, το 2014 ένα δίκτυο 120 προορισμών εξωτερικού και εσωτερικού σε 33 χώρες με 13 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, 1,2 εκατ. περισσότερες από την αρχή της συνένωσης.
Παράλληλα, κάνοντας πράξη τη δέσμευσή της για καθολική κάλυψη του εσωτερικού της χώρας, η Aegean καλύπτει μέσα από τα δρομολόγιά της 33 ελληνικούς προορισμούς, εξασφαλίζοντας την πρόσβαση και στο πιο μικρό νησί. Ειδικότερα, πέρα από τους κύριους προορισμούς που υπήρχε ανάπτυξη, σε μικρούς προορισμούς που πετούσε μόνο μία εταιρεία ο μέσος ναύλος μειώθηκε έως και 34%. Αντίστοιχα, παρουσιάστηκε σημαντική αύξηση της κίνησης. Ενδεικτικά, η κίνηση αυξήθηκε κατά 66% στην Κεφαλονιά, 36% στην Κάρπαθο και 44% στη Ζάκυνθο.
Ταυτόχρονα, συστηματική ήταν η συμβολή της Aegean στην προβολή της χώρας μας και την ανάπτυξη του τουρισμού. Μέσα από συντονισμένες προσπάθειες με φορείς όπως ο ΕΟΤ, ο ΣΕΤΕ, η Marketing Greece, ΕΞΑΑ, και η Συμμαχία για την Ελλάδα, καθώς και μέσα από το τα δικά της κανάλια, όπως το enter Greece, το νέο Inflight κανάλι της Aegean που προβάλλει τις ομορφιές και τον πολιτισμό της χώρας, η εταιρεία συνεχίζει να αποτελεί ουσιαστικό πυλώνα και υποστηρικτή του ελληνικού τουρισμού.
Ελληνικός αερομεταφορέας
«Μέσα σε ένα χρόνο κάναμε πράξη τη δέσμευσή μας για τη δημιουργία ενός ισχυρού ελληνικού αερομεταφορέα με 87 προορισμούς σε 32 χώρες, που διαθέτει έναν από τους νεότερους στόλους της αγοράς, με 42 παραλαβές νέων αεροσκαφών την περίοδο 2007 - 2016», όπως τονίζει o αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης, με αφορμή την ολοκλήρωση ενός χρόνου από τη συνένωση με την Olympic Air, υπογραμμιζοντας πως «όλη η ομάδα των 2.400 εργαζομένων της εταιρείας αισθανόμαστε σήμερα την ανάγκη να ανανεώσουμε τη δέσμευσή μας απέναντι στην κοινωνία και τους επιβάτες μας, για δυναμική ανάπτυξη και ποιοτικές υπηρεσίες. Κάναμε καλή αρχή για τη δημιουργία μιας εταιρείας που θα στέκεται με αξιώσεις στο διεθνές περιβάλλον.
«Μέσα σε ένα χρόνο κάναμε πράξη τη δέσμευσή μας για τη δημιουργία ενός ισχυρού ελληνικού αερομεταφορέα με 87 προορισμούς σε 32 χώρες, που διαθέτει έναν από τους νεότερους στόλους της αγοράς, με 42 παραλαβές νέων αεροσκαφών την περίοδο 2007 - 2016», όπως τονίζει o αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης, με αφορμή την ολοκλήρωση ενός χρόνου από τη συνένωση με την Olympic Air, υπογραμμιζοντας πως «όλη η ομάδα των 2.400 εργαζομένων της εταιρείας αισθανόμαστε σήμερα την ανάγκη να ανανεώσουμε τη δέσμευσή μας απέναντι στην κοινωνία και τους επιβάτες μας, για δυναμική ανάπτυξη και ποιοτικές υπηρεσίες. Κάναμε καλή αρχή για τη δημιουργία μιας εταιρείας που θα στέκεται με αξιώσεις στο διεθνές περιβάλλον.
Κάθε επόμενη χρονιά είναι μια πρόκληση για εμάς, που πρέπει να φέρνει νέους προορισμούς, καινοτόμες υπηρεσίες και ανταγωνιστικούς ναύλους με την παράλληλη ανάπτυξη των δυνατοτήτων της οργάνωσης της εταιρείας και των ανθρώπων μας».
Εικοσαετής παρουσία
H πρώτη ιδιωτική αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας ανοίγει τα «φτερά» της το 1994, όταν ο Θεόδωρος Βασιλάκης, προχωρεί στην εξαγορά της αεροπορικής εταιρείας Aegean Aviation από τους αδερφούς Συμιγδαλά.
H πρώτη ιδιωτική αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας ανοίγει τα «φτερά» της το 1994, όταν ο Θεόδωρος Βασιλάκης, προχωρεί στην εξαγορά της αεροπορικής εταιρείας Aegean Aviation από τους αδερφούς Συμιγδαλά.
Την ίδια χρονιά και υπό την εποπτεία πλέον του Θ. Βασιλάκη, η Aegean Aviation παραλαμβάνει τα δύο πρώτα αεροσκάφη και για την ακρίβεια δύο lear-jet, εκτελώντας αρχικά μόνο VIP πτήσεις.
Ωστόσο, τον Μάρτιο του 1999 με εφόδιο τη διορατικότητά του ο πολυπράγμων επιχειρηματίας αποφασίζει να επεκτείνει τις αεροπορικές του δραστηριότητες και ιδρύει την Aegean Airlines, ενώ δύο μήνες αργότερα αρχίζουν να εκτελούνται τα πρώτα τακτικά δρομολόγια.
Η απελευθέρωση των εσωτερικών αερομεταφορών τον οδήγησε στη δημιουργία της Aegean Airlines, το 1999, που δυνάμωσε πολύ το 2001, όταν συγχωνεύθηκε με την Cronus και κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να εξελιχθεί στην κορυφαία αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα, που είναι και μέλος της μεγαλύτερης αεροπορικής «συμμαχίας», της Star Alliance.
Success story
1994: Η Aegean Aviation γίνεται η πρώτη ιδιω-τική αεροπορική εται-ρεία που αποκτά άδεια αερομεταφορών.
1999: Ιδρυση της Aegean Airlines, ενώ τον ίδιο χρό-νο εξαγοράζει την Air Greece.
2007: Εισαγωγή της Aegean στο Χρηματιστήριο Αθηνών και παραλαβή των τριών πρώτων Airbus A320.
2013: Ολοκληρώνεται η εξαγο-ρά των μετοχών της OIympic Air από την Aegean και η μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών.
2014: Η Aegean ανακοίνωσε 13 εκατ. θέσεις στις πτήσεις της προς 87 προορισμούς εξωτερικού σε 32 χώρες και 33 προορισμούς εσωτερικού από 8 ελληνικές βάσεις.