Τα κοινωνικά δίκτυα (LinkedIn, Facebook) και το διαδίκτυο έχουν αρχίσει να αξιοποιούνται στη διαδικασία αναζήτησης θέσεων εργασίας και επιλογής εργαζομένων, σύμφωνα με έρευνα της Adecco που έγινε μεταξύ 17.000 υποψηφίων αναζητούντων εργασία και πάνω από 1.500 εργοδοτών στην Ελλάδα και σε άλλες 23 χώρες.
Με βάση τις απαντήσεις που δόθηκαν, για την αναζήτηση και την πρόσληψη εργαζομένων, το 53% αξιοποίησε το 2013 το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ποσοστό αυτό έως το τέλος του 2014 θα φτάσει στο 61%. Επτά στους 10 εργοδότες δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος της διαδικασίας επιλογής ανθρώπινου δυναμικού και πάνω από τους 6 στους 10 υποψηφίους στην Ελλάδα αναζητούν εργασία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα, το 34% των υποψηφίων στην Ελλάδα δηλώνει πως τουλάχιστον μια φορά κάποιος εργοδότης τους προσέγγισε μέσω ενός από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης και το 6% αυτών έλαβε μάλιστα και προσφορά εργασίας. Η χρήση του LinkedIn σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και στην Ελλάδα παραμένει κυρίαρχη (68% σε παγκόσμιο επίπεδο, 48% στην Ελλάδα), αλλά και το Facebook είναι επίσης σημαντικό (52% σε παγκόσμιο επίπεδο, 25% στην Ελλάδα).