ΑΡΧΙΚΗ SHOWBIZ Facebook ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΚΡΗΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΤΕΧΝΟΛ

Dino Giako: Αυτό που κάνω εγώ προς το παρόν είναι Art Fashion


Αυτός είναι λοιπόν ο όμορφος, ο γοητευτικός και πολύ ταλαντούχος Dino Giako από την Θεσσαλονίκη. Είναι μόλις 24 χρονών και ο μεγάλος του έρωτας είναι η μόδα.
Όνειρο του να δείξει στον κόσμο το μεγάλο αυτό ταλέντο που έχει και να δημιουργήσει τον δικό του οίκο μόδας.
Πρόσφατα πήρε μέρος στο τηλεπαιχνίδι του OPEN BEYOND ΤV το Project Runway.
Μας στείλατε κάποιες ερωτήσεις για τον Dino. Εμείς τον συναντήσαμε και μας απάντησε σε κάποιες.
Πριν προχωρήσουμε στις ερωτήσεις ας δούμε κάτι από την δουλειά του.









Πως πήρες την απόφαση να ασχοληθείς με τον χώρο της μόδας?
Πρόσφατα ανακάλυψα πως από μικρός ζωγράφιζα επιθετικές θηλυκές φιγουρες με τρίγωνες μακριές φούστες και φουντωτά μακριά μαλλιά. Όποτε μάλλον ήταν κάτι έμφυτο το οποίο ανακάλυψα με τον καιρό. όταν μάλιστα φοίτησα για ένα χρόνο στο τμήμα ιστορίας στην Κέρκυρα συνειδητοποιησα πως δεν άνηκα πουθενά άλλου εκτός απ τον χωρώ της μόδας που το εκκεντρικό στιλ μου δεν θα ήταν θέμα προς σχολιασμό.

Πιστεύεις ότι ήταν άδικη η αποχώρηση σου από το τηλεπαιχνίδι Project Runway ?
Γενικά η συμμετοχή μου στο Project Runway μου δίδαξε πολλά. Να έχω υπομονή, μου δίδαξε πως είναι αναγκαία η πειθαρχία στον εαυτό μας και πως όλα γίνονται και δεν έχω φτάσει ακόμα στα όρια μου! Ήταν μια όμορφη εμπειρία η οποία έληξε δυστυχώς πολύ νωρίς, αδίκως κατ'εμέ , άλλα η ζωή δεν σταματάει σ' αυτο. το Project Runway ήταν μια πόρτα για κάτι μεγαλύτερο και περισσότερο στο μέλλον...



Πιστεύεις ότι έχεις μέλλον στην Ελλάδα με βάση το στιλ της μόδας που εκπροσωπείς?
Να ξεκαθαρισουμε κάτι: Ο Marc Jacobs είπε πολύ σωστά πως η μόδα δεν είναι τέχνη, αλλά ένα είδος τέχνης μεσώ του οποίου βιοποριζεσαι. Ξέρω πολύ καλά την διάφορα μεταξύ των show pieces από την δυνατότητα ένα ρούχο να μπορεί να φορεθεί. Αυτό που κάνω εγώ προς το παρόν είναι Art Fashion γιατί θέλω να δείξω το ταλέντο μου και πόσο μπορώ να το εξελίξω. Στην συνεχεία εννοείται πως θα προκύψουν και συλλογές-ρούχα με δυο μανίκια στις μπλούζες και δυο πατζακια στα παντελόνια γιατί κι εγώ τέτοια φοράω!!! το Art Fashion λοιπόν δεν πουλάει πουθενά. Είναι γνωστό αυτό, γι αυτό και τα μουσεία στο εξωτερικό είναι γεμάτα με εκθέσεις μεγάλων σχεδιαστών. Όποτε, οπουδήποτε πρέπει να συνδυάζεται η τέχνη με την εμπορικότητα!

Τι είναι η μόδα για εσένα?
Η μόδα είναι η ζωή μου!! Δεν μπορώ να φανταστώ να κάνω κάτι άλλο.. Είναι το χόμπι μου που είναι και δουλειά μου!




Πως επηρεάζει την προσωπική σου ζωή η δουλειά σου?
Συνήθως δεν θέλω να μπερδεύω τα δυο. Άλλο η προσωπική ζωή κι άλλο η δουλειά, πράγματα όμως που συνήθως τα συγχέω γιατί ακόμα προσπαθώ να αποδείξω τον εαυτό μου στο γενικό κοινό όποτε είναι και ένα από τα κυρίαρχα πράγματα στο μυαλό μου!
κι επίσης, εξαρτάται από το έτερον ήμισυ το κατά πόσο κουλ είναι με αυτό που εγώ επαγγέλλομαι.. άλλα γιατί όχι? free clothes!

Έχεις σχέση αυτή την περίοδο? Πως αντιμετωπίζεις την δουλειά σου?
Είχα. Όχι πλέον. Δεν σκοπεύω να παντρευτώ κι απ τα 24 έτσι κι αλλιώς! χάχα...

Πως νιώθεις που σε τόσο μικρή ηλικία έχεις κάνει το όνειρο σου πραγματικότητα?
Το όνειρο μου δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα. το ότι ασχολούμαι με αυτό που θέλω , δεν σημαίνει κιόλας πως έχω πραγματοποιήσει το όνειρο μου !!
έχω πολλά σχέδια για το μέλλον.

 



Ποια ήταν τα πρώτα σου βήματα στο χώρο της μόδας?
Ακόμα τα πρώτα βήματα μου κάνω! θα βαδίζω κανονικά όταν θα έχω τον δικό μου οίκο μόδας στο Παρισι! μέχρι τότε, baby steps.


Υπαρχει καποιος ελληνας η ξενος σχεδιαστης/ρια που αποτελει το προτυπο σου?
Ολοι οι ανερχομενοι σχεδιαστες δημιουργουν προτυπα απο αλλους μεγαλους . εγω φροντιζω απο τον καθενα να μαθαινω πραγματα οπως παρατηρωντας την καταστακευη και την εφαρμογη ενος ρουχου, με out of the box inspiration συλλογες παροτρυνοντας και εμενα ο ιδιος να σκεφτομαι εκτος οριων.


Τα ρουχα σου πιστευεις οτι απευθυνονται σε καποιο συγκεκριμενο τυπο ανθρωπων?
Τα ρουχα μου απευθυνονται σε καθε γυναικα που θελει οι αντρες να φοβουνται να την πλησιασουν απο τον τοσο δυναμισμο που αποπνεει (γιατι μ αυτον τον τροπο ξεχωριζουν και οι τολμηροι αντρες απ τους δειλους)

Αν ενας οικος μοδας σου εκανε προταση για δουλεια αλλα με το δικο του στιλ ραπτικης... θα αφινες το δικο σου στιλ πισω?
Θα ηθελα να σχεδιασω ενα ρουχο για οποιον θα ηθελε να φορεσει κατι εκκεντρικα ξεχωριστο και ομορφο παραλληλα!



Για ποιον ποια διασιμο θα ηθλες να σχεδιασεις καποιο ρουχο?
Ο καθε σχεδιαστης εχει και τον δικο του τροπο που βλεπει τα πραγματα! αυτο δεν αλλαζει. Η διαφορα πιστευω ειναι η εξης : ειναι η κατηγορια των καλλιτεχνων σχεδιαστων μοδας και είναι και οι σχεδιαστες μοδας (τελεία).
και οι δυο κατηγοριες θα αναγκαστουν καποια στιγμη να δημιουργησουν κατι το οποιο δεν θα ανταποκρινεται στα αισθητικα τους standards 100%, αυτο ομως παλι δεν σημαινει πως θα τα παρατησουν ! οι καλλιτεχνες σχεδιαστες απλα θα αντιδρασουν λιγο περισσοτερο...! Στην περιπτωση λοιπον που εχω μια τετοια προταση απο καποιον οικο θα φροντισω να -προσαρμοσω- το δικο μου στιλ στις απαιτησεις του οικου που με προσελαβε, ΑΛΛΑ... και ο εκαστοτε οικος θα εχει δει τι δουλεια κανω, οποτε πανω κατω θα ξερουν και το τι αποτελεσμα θα τους παρουσιασω λογω της δικης μου προσωπικης αισθητικης! με αλλα λογια, δεν προσλαμβανεις εναν βιοτεχνη να δημιουργησει μια βραδινη τουαλετα με 10 μετρα ουρα ραμμενη στο χερι, όπως επίσης δεν προσλαμβανεις έναν couturier να δημιουργήσει ένα T-shirt.

"Σε ευχαριστούμε πολύ Dino για αυτή την συνέντευξη... Σου ευχόμαστε ότι καλύτερο στη ζωή και στην καριέρα σου. Και από το λίγο που σε γνωρίσαμε το μόνο που έχουμε να σου πούμε είναι να μείνεις ο εαυτός σου. Αξίζεις πολλά"

Δεν υπάρχουν σχόλια: