Ασύλληπτος παραμένει ο κροκόδειλος στο Φράγμα των Ποταμών του Ρεθύμνου! Ο «Σήφης», όπως και βαφτίστηκε απ’ την τοπική κοινωνία το δημοφιλές ερπετό, δεν έχει… τσιμπήσει στις παγίδες που του έστησαν, κολυμπώντας… αμέριμνος στην περιοχή του Αμαρίου.
Σε αντίθεση με τον κροκόδειλο, οι αρμόδιες αρχές έχουν… πονοκεφαλιάσει, μη ξέροντας τι να κάνουν με τον «Σήφη»! Γι’ αυτό τον λόγο άλλωστε έχουν προγραμματίσει (μία ακόμη) σύσκεψη για αύριο Παρασκευή.
Οι απόψεις διίστανται. Βλέποντας εκατοντάδες ανθρώπους να συρρέουν καθημερινά στο Φράγμα των Ποταμών, δεν είναι λίγοι που υποστηρίζουν ότι ο κροκόδειλος πρέπει να μείνει , υπό προϋποθέσεις βέβαια, στην περιοχή.
Χαρακτηριστικές ήταν εξάλλου οι δηλώσεις του δημάρχου Αμαρίου, κ. Σημαντήρα, ο οποίος τόνισε πως εφόσον έχει καταφέρει να επιβιώσει τόσο καιρό στο συγκεκριμένο περιβάλλον, πρέπει να έχει μια ευκαιρία για να συνεχίσει να ζει εκεί, αλλά σε έναν χώρο ελεγχόμενο.
Απ’ την άλλη, οι «απέναντι» φωνές θέλουν άμεση απομάκρυνση του «Σήφη» απ’ το σημείο.
Στο… παιχνίδι και οι «κροκοδεικάληδες»
Να επισημανθεί πως διάσημοι ερπετολόγοι, παγκόσμιου βεληνεκούς, αναμένονται στο Ρέθυμνο, με σκοπό να έρθουν αντιμέτωποι με το… θηρίο!
Ένας απ’ αυτούς είναι ο Αυστριακός Olivier Behra, ο οποίος εκδήλωσε το ενδιαφέρον του και επικοινώνησε με τον διευθυντή του ΟΑΚ στο Ρέθυμνο Βαγγέλη Μαμαγκάκη. Ενώ ένας ακόμη, ο Έρβιν Μόζερ ήρθε στην Κρήτη και παρακολούθησε από κοντά τη διαδικασία.
Όπως είπε ο κ. Μαμαγκάκης, ο κ. Μπερά ενημερώθηκε για την κατάσταση και το μόνο που ζήτησε για να έρθει και να συνδράμει στην επιχείρηση είναι να πληρωθούν τα εισιτήρια του. Αν τελικά έρθει αυτό θα γίνει μετά την 1η Αυγούστου, οπότε και αποδεσμεύεται από κάποιες υποχρεώσεις του.
Σημειώνεται ότι το κόστος της επιχείρησης μέχρι σήμερα δεν έχει ξεπεράσει τα 500 ευρώ. Ένα ποσό που θα αυξηθεί λίγο εφόσον οι ειδικοί προχωρήσουν σε κάποιο εναλλακτικό σχέδιο, όπως τη χρήση ειδικών διχτύων για τη σύλληψη του ερπετού.
