Ζωή μέσα από τον θάνατο έδωσε 57χρονη σε τρεις ανθρώπους.
Η γυναίκα, από το Ηράκλειο, υπέστη πρόσφατα εγκεφαλική αιμορραγία και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο με τους γιατρούς να μην μπορούν να κάνουν και πολλά πράγματα.
Η οικογένειά της, μόλις ενημερώθηκε πως η 57χρονη γυναίκα ήταν εγκεφαλικά νεκρή, πήρε τη γενναία απόφαση να δωρίσει τα όργανά της.
Το ήπαρ της μεταμοσχέθηκε σε 59χρονο που νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο, οι νεφροί της κατέληξαν σε συμβατό ασθενή που νοσηλεύεται στην Αθήνα ενώ οι κερατοειδής της έμειναν στο ΠΑΓΝΗ για να δοθούν σε όποιον το έχει ανάγκη.
