ΑΡΧΙΚΗ SHOWBIZ Facebook ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΚΡΗΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΤΕΧΝΟΛ

Κωνσταντίνα Παγάνη: Στα παγκόσμια καλλιστεία



Η όμορφη Κωνσταντίνα Παγάνη με καταγωγή από την Κρήτη και σε ηλικία 23 χρόνων εκπροσωπεί τη Ελλάδα στα παγκόσμια καλλιστεία Ms International transcontinental
Η Κωνσταντίνα μας εδώ και πολλά χρόνια ασχολείται με το  Modeling καθώς βγήκε Miss Beaty Fore Crete 2017. Είναι το μεγάλο της πάθος όπως και το Kick Box με το οποίο  έχει ασχολειθεί πολλα χρόνια και έχει συμμετάσχει και σε αρκετούς αγώνες.
Πριν μερικές ημέρες έκανε το ταξίδι προς την Ατλάντα της Αμερικής που εκεί διαγωνίζεται στα παγκόσμια καλλιστεία Ms International transcontinental που έχει ως σκοπό την εξάλειψη της ενδοοικογενειακής βίας.





Σε μία τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί της μέσω skype μας μίλησε για όλη αυτή της την εμπειρία:

Ποιος είναι ο ακριβής λόγος που έκανες αυτό το μεγάλο ταξίδι;

Είμαι σε παγκόσμια καλλιστεία τα οποία έχουν ιδιαίτερο σκοπό την εξάλειψη της ενδοοικογενειακής βίας και βρίσκομαι στην Ατλάντα της Αμερικής για αυτόν τον διαγωνισμό που από 'τι μου λένε είμαι κ ένα από τα φαβορί ( χαχαχα). 

Πώς σου φαίνεται αυτή η εμπειρία και πότε είναι ο τελικός;

Ο τελικός είναι στις 27 του μήνα, έχω λιγάκι άγχος βέβαια γιατί η εμπειρία είναι τόσο συγκλονιστική και το επίπεδο που έχω φτάσει τόσο ψηλό και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που εκπροσωπώ τη χώρα μου σε ένα τόσο μεγάλο διαγωνισμό και γεγονός.

Ποιος βρίσκεται στο πλευρό σου σε αυτή τη μοναδική εμπειρία και πώς είναι η διαμονή σου εκεί;

Στο πλάι μου βρίσκεται η Πόπη Βαρθολομου διοργανώτρια την καλλιστείων Miss Beauty Ambassador!!! 
Η διαμονή μου είναι άριστη, οι πρόβες είναι σαφώς λιγάκι κουραστικές αλλά, περνάμε όμορφα με όλα τα κορίτσια και γενικά με όσους είναι δίπλα μας και μας στηρίζουν κάθε λεπτό που περνάει για να στηριχτεί άψογα αυτή η οργάνωση όπως επίσης και ότι μαθαίνουμε και παίρνουμε πολλά πράγματα από εδώ.

Θες να πεις κάτι προς όλους τους Έλληνες που σου δόθηκε η ευκαιρία να εκπροσωπήσεις τη χώρα μας σε ένα τόσο μεγάλο διαγωνισμό;

Αρχικά θέλω να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενη που δόθηκε σε εμένα μία τέτοια ευκαιρία να μπω ανάμεσα σε τόσες χώρες και να ¨παλέψω¨ για τη νίκη της δικιάς μου χώρας, όπως και επίσης ότι είναι μεγάλη μου τιμή να βρίσκομαι σήμερα εδώ! Από μεριάς μου θέλω να πω ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό να φανώ αντάξια απέναντι στη χώρα μου και να τη βγάλω ασπροπρόσωπη βάζοντας τα αδύνατα - δυνατά να της χαρίσω αυτή τη νίκη με όλη μου την αγάπη προς αυτή και σεβασμό πάνω απ ' όλα. Για την όμορφη μας Ελλάδα!!!     



Σου ευχόμαστε καλή επιτυχία και με μία αντάξια νίκη μέσα από την καρδιά μας!!!
Οι αρχισυντάκτες : Μάριος Λιαπάκης - Εύα Λιανδράκη  



Δεν υπάρχουν σχόλια: