Την ώρα που η συζήτηση - σε πολιτικό επίπεδο - για την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου στην Κρήτη φουντώνει, με το θέμα να επικεντρώνεται στον τρόπο χρηματοδότησης ενός τόσο μεγάλου έργου, ο αριθμός των νεκρών στον Βόρειο Οδικό Άξονα καθιστά την βελτίωση των υποδομών σε επίπεδο οδικών έργων, επιτακτική.
Οι διαχρονικές ευθύνες της Πολιτείας επανέρχονται στο προσκήνιο στον απόηχο κάθε τραγωδίας στην άσφαλτο.
Ο θάνατος τριών ανθρώπων μέσα σε λίγες ώρες σε ΒΟΑΚ και Μεσσαρά, ανοίγει ξανά τη συζήτηση ή για την ακρίβεια δεν την αφήνει να κλείσει.
Τα στοιχεία είναι αμείληκτα. Η αύξηση των νεκρών στο ΒΟΑΚ μέχρι σήμερα σε σχέση με το 2013 αγγίζει το 60%!
Από την πρώτη του έτους στον Βόρειο Οδικό Άξονα άφησαν την τελευταία τους πνοή 13 άνθρωποι. Συνολικά στην Κρήτη σκοτώθηκαν από την αρχή του χρόνου 54 άνθρωποι έναντι 50 που είχαν χάσει τη ζωή τους σε τροχαίο το 2013.
Το σημαντικό στοιχείο όμως προκύπτει από τους συγκριτικούς δείκτες με την υπόλοιπη χώρα, εκεί όπου το 2014 έχουν μειωθεί τα θανατηφόρα κατά 16% ενώ στην Κρήτη έχουν αυξηθεί κατά 8%.