Ήταν ένα καταστροφικό τετράμηνο για την Malaysia Airlines, που επλήγη από δυο αεροπορικές τραγωδίες που είχαν ως αποτέλεσμα τον θάνατο εκατοντάδων ανθρώπων. Τώρα, η εταιρεία, σε μια ατυχή προσπάθεια να αλλάξει την εικόνα της, εγκαινίασε έναν διαγωνισμό ο οποίος ωστόσο «εξαφανίστηκε» από το σάιτ, μετά το σάλο που προκλήθηκε.
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε τη Δευτέρα και ονομάζεται «η απόλυτη bucket list», που όπως επισημαίνει το περιοδικό Times, δεν ήταν και η καλύτερη επιλογή λέξεων καθώς η bucket list περιλαμβάνει πράγματα που θέλει κάποιος να δει, να κάνει ή να επιτύχει προτού πεθάνει.
Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία πρόκειται για ένα «παιχνίδι δεξιοτήτων» και είναι ανοιχτό μόνο για τους πελάτες της στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Προκειμένου να εγγραφεί κανείς, πρέπει να απαντήσει με μέγιστο 500 λέξεις στην εξής ερώτηση: «Τι θα θέλατε να επιτύχετε από τη δική σας bucket list και εγιατί». Μεταξύ των βραβείων περιλαμβάνονται iPad και εισιτήρια οικονομικής θέσης με προορισμό τη Μαλαισία.
Αμέσως μόλις έγινε γνωστός ο διαγωνισμός με το ατυχές όνομα, δεκάδες χρήστες του διαδικτύου δεν άργησαν να το σχολιάσουν.
«Πρόκειται για ένα αρρωστημένο αστείο, έτσι δεν είναι; Ο υπεύθυνος διαφήμισης πρέπει να απολυθεί αμέσως» γράφει ένας χρήστης του Twitter, ενώ άλλοι χαρακτήρισαν την κίνηση αυτή της Malaysia Airlines ως τη δεύτερη χειρότερη που έλαβε ποτέ η αεροπορική εταιρεία μετά την πρόσφατη απόφαση της να απολύσει 6.000 εργαζόμενους.
Φαίνεται, όμως, πως η εταιρεία μάλλον έκανε πίσω λόγω των έντονων επικρίσεων, καθώς ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό στην επίσημη ιστοσελίδα της έχει πέσει.
Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία πρόκειται για ένα «παιχνίδι δεξιοτήτων» και είναι ανοιχτό μόνο για τους πελάτες της στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Προκειμένου να εγγραφεί κανείς, πρέπει να απαντήσει με μέγιστο 500 λέξεις στην εξής ερώτηση: «Τι θα θέλατε να επιτύχετε από τη δική σας bucket list και εγιατί». Μεταξύ των βραβείων περιλαμβάνονται iPad και εισιτήρια οικονομικής θέσης με προορισμό τη Μαλαισία.
Αμέσως μόλις έγινε γνωστός ο διαγωνισμός με το ατυχές όνομα, δεκάδες χρήστες του διαδικτύου δεν άργησαν να το σχολιάσουν.
«Πρόκειται για ένα αρρωστημένο αστείο, έτσι δεν είναι; Ο υπεύθυνος διαφήμισης πρέπει να απολυθεί αμέσως» γράφει ένας χρήστης του Twitter, ενώ άλλοι χαρακτήρισαν την κίνηση αυτή της Malaysia Airlines ως τη δεύτερη χειρότερη που έλαβε ποτέ η αεροπορική εταιρεία μετά την πρόσφατη απόφαση της να απολύσει 6.000 εργαζόμενους.
Φαίνεται, όμως, πως η εταιρεία μάλλον έκανε πίσω λόγω των έντονων επικρίσεων, καθώς ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό στην επίσημη ιστοσελίδα της έχει πέσει.